NEDEN EMSE SİSTEMLERİ

Merkezininzden uzakta bulunan bir şubenin performansını izleyemiyor musunuz? Rekabetçi olabileceğiniz benzersiz bir müşteri deneyimi oluşturamıyor musunuz? Uzun süre bekletilen müşteri şikayetleri mi alıyorsunuz?


Geciken hizmetten dolayı müşterileriniz sinirli mi?

 

Müşterileriniz haklı olabilirler mi?

 

Doğruyu söylemek gerekirse, müşteriler uzun süre sırada beklemekten hoşlanmazlar. Firmanız tarafından uzun süre sırada bekletilince bir daha size hizmet almak için gelmeyeceklerdir ve müşterileriniz azalacaktır. Sonuç olarak, müşterilerinizin azalması, firmanızın maliyetinin yükselmesine neden olacaktır. Şimdi, sorununuzu çözmeye yardımcı olabileceğimiz doğru yere geldiniz. Emse Mühendislik Sıra Çağrı Sistemi sadece bu tür problemleri çözmek için değil, müşterileriniz sıra beklerken bile evde hissedeceği bir ortam yaratmanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Emse Çağrı Sistemleri, müşteri deneyimini yeniden tanımlar ve rekabet avantajınızı yaratmanıza yardımcı olur. Emse Çağrı Sistemleri, bankalar, telekom servis merkezleri, sağlık merkezleri, göçmenlik büroları, devlet kurumları, hastaneler, perakende ticaret şirketleri, havayolları büroları, elçilikler ve ağır kuyrukların bulunduğu organizasyonlar için ideal bir çözüm sunar.

 

Çözümümüz, sektördeki en büyük firmaların, 30'dan fazla ülkedeki müşterilerinin deneyimlerini geliştirmelerine yardımcı olmakta ve halen yardımcı olmaya devam etmektedir. En iyi sıra çağrı sistemine sahip olan EMSE sizi rakiplerinizden ayırmak için tasarlanmış kusursuz bir müşteri deneyimi platformudur.

 

Emse Çağrı Sistemlerinin kalbi Qvista sayesinde, Emse Çağrı Sistemlerinde, gerçek zamanlı şube analizlerini ve dinamik müşteri raporları izlenebilirken, müşteri davranışları için fikir ve cevaplar sağlayabilirsiniz. Emse Kuyruk Yönetim Sistemleri, müşterilerin en iyi müşteri memnuniyeti seviyesine ulaşan hoş bir deneyimden yararlanabileceği bir hizmet sunum ortamı yaratmanıza, ardından da markanıza olan sadakati artırmanıza yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır. Gerçek Zamanlı Müşteri Memnuniyeti Anket Cihazları ile birleştiğinde, Emse Mühendislik Çağrı Sistemleri, sizi rakiplerinden ayrı kılacak bir dizi farklılıklar sunar.

Şirket Profili Emse A.Ş., 1980 yılında Türkiye'nın başkenti olan Ankara’da kurulmuş bir mühendislik şirketidir.

©2018 - Emse A.Ş Tüm Hakları Saklıdır. TTR BİLİŞİM